vineri, 21 mai 2010

Problema rezolvata (parbrizul)

Mi-a dat ceva de furca in sensul in care a trebuit sa demontez intregul bord pentru a scoate aeroterma care se umpluse de cioburi. Dar cum in tot raul e si un bine, cu aceasta ocazie am revizuit aeroterma, am schimbat furtunele de la caloriferul de incalzire, am curatat circuitul prin purjare cu apa sub presiune si am curatat robinetul caloriferului. Din pacate am remontat parbrizul cu garnitura veche, cea pe care o aveam de rezerva s a dovedit a nu fi potrivita.

Un comentariu:

  1. Ai renuntat definitiv la aparatorile de noroi ...???
    Renault-ul 8 montat in Spania pana in anul 1978,avea din constructie, numai la rotile din spate,un model de aparatori de noroi asemanator cu cel montat pe Dacia 1300 standard in anii '70.
    DAN

    RăspundețiȘtergere