vineri, 12 martie 2010

Colectia mea

Desi este relativ pe la inceputuri (m-a apucat de numai jumatate de an aceasta pasiune), vreau sa va prezint colectia mea de plachete, insigne, fanioane, cupe, etc automobilistice pe care le-am achizitionat pe parcursul timpului. Acest nou hoby a venit ca si o completare a pasiunii mele pentru numismatica si masini vechi.
Unele, cele din anii 70 le-am procurat de la diversi participanti la raliuri din acea perioada.
Altele sint cistigate de catre mine prin participari la raliuri Tehnico-Aplicative in perioada 1999-2007.
Sper ca aceasta colectie sa creasca (deja am citeva promisiuni pentru niste plachete din anii 80) si voi incerca la fiecare noua piesa achizitionata s-o fotografiez si s-o postez aici.

Un comentariu:

  1. foarte frumoase....daca va face placere,puteti sa le prezentati si pe lumeacolectionarilor.ro

    RăspundețiȘtergere