sâmbătă, 22 august 2009

De unde acest microb?

Din punct de vedere psihologic raspunsul este foarte simplu.

O masinuta similara, de productie autohtona (1-MM-2467), m-a purtat in copilaria mea prin toata tara. Aproape anual pina la litoralul romanesc, din Baia Mare, pe diferite trasee din tara. Sutica era in familie deja cu un an inainte de a ma naste eu. Ea m-a adus de la maternitate si tot pe ea am invatat sa sofez cu mult timp inainte de a implini 18 ani.


Tin minte ca pe la 14 ani, intr-o dupamasa, cind tatal meu era la servici, am scos-o din garaj ca sa fac ceva manevre prin curte. Ocazie cu care i-am frecat aripa fata de batatorul de covoare in timp ce incercam sa execut o parcare cu spatele intre cele doua bari verticale. Am asteptat venirea acasa a tatalui meu cu sufletul la gura. Aveam inima cit un purice, mi se parea ca a avut loc o catastrofa, imi inchipuiam ca voi fi pedepsit pe viata, ca va tipa la mine, poate ca voi incasa si vreo palma. Dar spre surprinderea mea, dupa ce i-am marturisit fapta si i-am explicat ce si cum s-a intimplat, "batrinu" cum ii spun eu acum, a venit s-a uitat lung la masina dupa care m-a privit pe mine si mi-a spus: Masina n-are mare lucru, dar cum dracu n-ai fost in stare s-o parchezi intre cele doua bare? Hai sa-ti arat cum se face? Si mi-a aratat.

Pun o fotografie cu sutica respectiva. Ala mic sint eu alaturi de bunica mea.

3 comentarii:

  1. interesant. sa vedem ce urmeaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Onoare tie....multi blameaza masinile vechi. felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Automobilele Renault 8 s-au fabricat in Spania pana in anul 1978, am spus asta vis-a-vis de imaginile cu R8 cu nr. de Madrid.
    R8 pe care il detii este foarte bine restaurat,felicitari !

    RăspundețiȘtergere